Rabo ClubSupport 2023

Rabo ClubSupport steunt lokale clubs en verenigingen, om mooie maatschappelijke
bestedingsdoelen te realiseren. Ook KBO Liessel doet mee aan Rabo ClubSupport. Wij
hebben ons ingeschreven voor het bestedingsdoel

“Gezond eten aan De Lijsselse Toffel”.

Het stemmen verloopt dit jaar anders dan voorgaande jaren.
Je kunt stemmen via de Rabo App of via Rabo Internetbankieren.
Je ontvangt dit jaar dan ook geen stemcode per e-mail of post van de Rabobank.
Stemmen kan gemakkelijk onder de knop ‘Zelf regelen’ >lidmaatschap> raboclubsupport  van 5 tot 25 oktober.
Dit jaar stellen de Rabobanken in Oost-Brabant € 10 per lidmaatschap beschikbaar.

Het bedrag dat wordt uitgekeerd is afhankelijk van het aantal stemmen dat de vereniging krijgt.

De RABO CLUBSUPPORT aktie van 2023 heeft dit jaar € 766,50 opgebracht.

Toch en mooi bedrag van onze vereniging.

Allemaal bedankt voor uw stemmen

Enkele voorwaarden zijn:

– Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen.
– Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen. Op 3 verschillende vereningen

Geen Rabo App en Rabo Internetbankieren?

Heb je vorig jaar je stem uitgebracht, maar heb je geen toegang tot de Rabo App en
Rabo Internetbankieren, dan ontvang je van de Rabobank een e-mail met unieke stemcode.
Met deze code kun je tijdens de stemperiode (5 tot en met 25 oktober 2020)
via www.rabobank.nl/clubsupport jouw stem uitbrengen.

Nog geen lid?

Als je klant bent van Rabobank betekent dat niet automatisch dat je ook lid bent.
Wil jij er zeker van zijn, dat je jouw favoriete club kunt steunen, zorg er dan voor dat je lid bent.
Regel je lidmaatschap gemakkelijk via de Rabo App of via www.rabobank.nl/peellandzuid
Als je lid wordt, betekent dit dat je in de stemperiode van Rabo ClubSupport direct kunt stemmen
op jouw vereniging of stichting. Het lidmaatschap van Rabobank is gratis.

Veel leden van de KBO, die een rekening hebben bij de Rabobank, hebben een “en/of” rekening.
In dat geval kunnen beiden personen zich aanmelden als lid.

U kunt zich aanmelden als nieuw lid op de website www.rabobank.nl/peellandzuid.nl

Ga dan naar ‘Rabo Clubsupport 2023 van start’ vervolgens naar “Wordt  direct lid”.  Vul het formulier digitaal in en klik op “versturen”.

Wanneer u hulp nodig heeft, kunt u op dinsdagmiddag terecht bij de PC-DoeMee groep in De Kastanje.

Hoe meer leden hun stem uitbrengen op KBO-Liessel  hoe meer geld ontvangen wordt, waarmee dan diverse activiteiten kunnen worden georganiseerd. Ook KBO-Kring-Deurne kunnen wij aanbevelen.